Contact
Veelgestelde vragen
Lees eerst onze meest voorkomende vragen.
Welke betaalmiddelen accepteert Disinall?
Disinall accepteert iDEAL, Klarna betaal later, VISA, MasterCard, American Express, PostePay, Cartes Bancaires, PayPal, Bankoverschrijving, Bancontact, Belfius Direct Net, KBC/CBC Payment Button, Giropay, EPS, Przelewy24 en Apple Pay.
Je kunt met een gerust hart online bij ons shoppen. Dankzij speciale beveiligingstechnieken (SSL-certificaat) zijn je persoonlijke gegevens veilig bij ons. Dat is een geruststellende gedachte!
Je betaling wordt verwerkt via het beveiligde betalingssysteem van Mollie, dat werd ontwikkeld om alle betalingen in een gebruiksvriendelijke omgeving te doen, met een optimale veiligheid en privacy. Voor meer informatie hierover verwijzen wij je graag naar Mollie.
Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
Als je bestelling geplaatst is krijg je van ons een e-mail met de ontvangstbevestiging van je bestelling. Daarnaast krijg je een afsluitende pagina te zien waarop je wordt bedankt voor de bestelling. Zie je deze pagina niet? Dan is je bestelling waarschijnlijk niet gelukt. Neem in dat geval contact met ons op via info@disinall.nl of +31 (0) 651 773 998.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten zijn standaard €6,95. Bij bestellingen van meer dan €35 zijn de verzendkosten voor Nederland €0,00 ✔️.
Bij bestellingen van meer dan €55 zijn de verzendkosten voor België, Denemarken, Duitsland, Estland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk en Zweden €0,00 ✔️.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen worden in Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Estland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk en Zweden binnen 1 – 3 werkdagen bezorgd.
Met de Track & Trace code die je via e-mail ontvangt kun je zien waar je bestelling zich bevindt.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Een bestelling kan binnen 14 werkdagen na bestelling worden geretourneerd, zonder betaling van een boete en zonder opgave van redenen, mits je de ontvangstbevestiging nog hebt, de aankoop niet is gebruikt en in de originele verpakking zit. Je hebt dan ook mogelijkheid om het orderbedrag binnen 30 dagen gerestitueerd te krijgen.
Neem contact met ons op